Külföldi munka, hajós munka. Folyamatos munkalehetőség luxus hajókon, vendéglátásban, szállodaiparban. Katt ide a hajós munkákhoz.
---------------------------------------------------------------

Bolti eladókat keresünk külföldi munkára,
luxus hajókra angol nyelvterületre. Kiemelkedő kereseti lehetőséggel sürgősen.
Érdeklődni lehet munkanapokon 8-16 óra között a következő telefonszámon az egész országból: 0630-8161469

2009. december 6., vasárnap

Tesco állás- Bp., Bécsi út - áruházi állásajánlatok

Bp., Bécsi út - áruházi állásajánlatok
Lelkes és megbízható munkatársakat keresünk az alábbi munkakörökbe

Eladó-árufeltöltő
frissáru: zöldség-gyümölcs, mirelit, csemege, tej, hús, baromfi, pékáru,

Ha az itt leírtakat kihívásnak tekinti, kérjük a munkakör és az áruház pontos megjelölésével küldjön egy géppel írott, fényképes önéletrajzot az alábbi címre:
Tesco Bécsi úti áruház, Budapest, Bécsi út 258.
vagy: 41025hr@hu.tesco-europe.com

3 megjegyzés:

  1. Jó napot kívánok.Králik Margit vagyok 35 éves és dolgozni szeretnék maguknál.2 gyermek édesanyja vagyok.élettársi kapcsolatban élek.utobbi munkahelyeim 2 évet dolgoztam a samsungnál utána munkanélkülin voltam és 1 évig dolgoztam mint utcai takarito de sajnos decemberben megszünt a munkahelyem.szives válaszát várom a kralikmargit@freemail.hu cimre vagy telefonon a 06 30 944 45 85 számra.elöre is köszönöm tisztelettel :Králik Margit

    VálaszTörlés
  2. Gyurgyik István vagyok Születtem 1974 01 01-én.
    Utóbbi munkahelyem TESCO GLOBAL FRISSÁRU KOMMISSIÓZÓ ÁRUFELTÖLTŐ GYÁL 2évig dolgoztam itt.
    Jelenleg álláskeresőin Vagyok Tel:06702868274

    VálaszTörlés
  3. Tisztelt hirdető!
    Szeretnék jelentkezni az állásra!
    Kerti Ilona vagyok az emailom: kertila87@gmail.com, Tel:30 6094832.
    Eladói végzettségem van!
    Gyakorlataim: 2003-2007 Dunaújvárosi Kereskedelmi és Vendéglátó – ipari Szakközépiskola
    2005-2007 Fészek Szakképző Kft (Szakmai tapasztalatszerzés)
    2007-2008 - Kulcs Oázis Presszó (Pultos kiszolgáló)
    2008-2009 - Dunaújvárosi Non Stop élelmiszer bolt (Pénztáros, árufeltöltő, csemege pultos )
    2009-2010 – Sugar Desing cukrászat (Kiszolgáló, pultos, pénztáros)
    Üdvözlettel:kerti Ilona
    2011. március 13. 10:50

    VálaszTörlés