Külföldi munka, hajós munka. Folyamatos munkalehetőség luxus hajókon, vendéglátásban, szállodaiparban. Katt ide a hajós munkákhoz.
---------------------------------------------------------------

Bolti eladókat keresünk külföldi munkára,
luxus hajókra angol nyelvterületre. Kiemelkedő kereseti lehetőséggel sürgősen.
Érdeklődni lehet munkanapokon 8-16 óra között a következő telefonszámon az egész országból: 0630-8161469

2010. január 13., szerda

Részmunkaidős eladói állásajánlat

Részmunkaidős eladói állásajánlat

Február elején nyíló ajándékboltba keresek a Nyugati Pályaudvarhoz közel egy kedves,figyelmes,munkájára igényes részmunkaidős eladóhölgyet!
A munkaidő péntek,szombat és vasárnap napi 8 órában.
Önéletrajzokat a mullerszandra@lajt.hu email címre várom!

1 megjegyzés:

  1. Hosszuné Várhegyi Éva vagyok, 35 éves 2 gyermekem van, a 19. kerületben lakom. Jelenleg gyesen vagyok, ezért keresek részmunkaidős munkát.

    Kedves,megbizható lány vagyok, legutobb pénztáros voltam. Szeretek emberekkel foglalkozni, kedveskedni!

    az önök állásajánlata nagyon felkeltette az érdeklődésemet, és a munkaidő is nagyon jó lenne
    nekem, mivel a párom a gyerekekkel otthon tud maradni, ezért nagyon örülnék ha sikerülne ez az állás.

    Elérhetőségeim:
    email: ikrek74@freemail.hu
    mobil: 06305617132
    otthoni: 7086207

    Köszönettel: Hosszuné Várhegyi Éva

    Budapest, 2010.01.23.

    VálaszTörlés